Synd:(

Jag var med Tove gmn!<3
Men det kom en tjej med en hund hon ba:
Tjejen: Har ni sett en katt?
Tove: Nej vrf?
Tjejen: För vi var ute med hunden. Så kom katten och blev jätte rädd så den sprang över vägen. Då kom en bil.
Så den körde på katten
Jag: Hur såg katten ut?
Tjejen: Den var nästan kamoflerad.Den har nog brytit höften
Jag och Tove: Vad synd
Tjejen: Men sög om ni ser något.

Men innan jag och Tove stötte på henne. Så spelade vi basket.
VI flummade.
Vi skrek lite saker när den andra skulle skuta.
Då började vi as garva så det gick inte att spela.
Men efter det så gick vi runt Toves gata. Där plockade tove blommor. Och ba:
Vill du gifta dog med mig?
Jag: Jaa
Tove: Fånga buketten!
Så kastade hon den. Då sa hon att vissa blommar var hennes kroppsdelar.
Men jag hade roligt iaf!
LUW YOU!
DIG med Tove<3
BYE YOUR PAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0