SORRY!

Förlåt! Att jag inte bloggat!
Ja, Jag berättar om dagen!
Idag var jag hemma nästan hela dagen!
Sen så vid msn så chattade jag med Alicia.
Hon ville äta ficka med mig. I centrum!
Men istället blev det donken!
Det blev hennes middag! Jag hade redan ätit!
Så jag var väldigt mätt! Men jag åt en glass ändå!
I donken träffade vi min bors kompisar! Zake, Oskar, Sinan och Calid + 2 tjejer. Vet bara att en av dem heter Stefana!
Men jag frågade Zake om pengar. Klart han gav mig;D
Vem ger liksom inte pengar till moi?
Aja, Efter det så gick jag och Alicia NÄSTAN!
Hon såg en ballong! Hon ba: Jag ska bara ta en ballong. Får man det?
Jag: Ja?
Sen tog hon en. Jag med:P
När vi var nästan hemma såg vi 2 killar!
Dom gick förbi oss och tittade på ballongerna.
Dom hade liksom ''M'' märke och Ronald Mc'donald!
Vi blev rätt så generade! Men vi måste ta vara på den tid man har!
Snart blir det kärlltorp! Så vi kan inte vara ''barn'' där!
inget mer att skriva!
Godnatt!
LUW YOU! AND YOU LUW ME! (Skämt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0